Επιστροφή Προϊόντων


Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss, οδοντόβουρτσες, κρέμες προσώπου, κρέμες σώματος και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.
Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί σε ενέργειες Bazaar.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την Εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιλογές Επιστροφής
Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

1. Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
Έξοδα επιστροφής: 4,00€
Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 1,50€
Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: 4,00€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 80€ και έχουν βάρος έως 2 κιλά (+ 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό) / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 80€ ή μεγαλύτερη.

2. Επιστροφή Χρημάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 4,00€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
Στο λογαριασμό σας PayPal, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής της πλατφόρμας.
Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την Εταιρεία μας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Χρήσιμες Σημειώσεις
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το Ynot.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Βήμα 1. Συμπληρώστε την αίτηση επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο που παραλάβατε ή πατώντας εδώ.
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και την απόδειξη αγοράς.
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με την Εταιρεία courier μέσω της οποίας σας είχε αποσταλεί, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα και αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην Εταιρεία EVRESIS STOCK SOLUTIONS ΜΟΝ. ΙΚΕ. Διεύθυνση αποστολής: Ynot.gr / EVRESIS STOCK SOLUTIONS ΜΟΝ. ΙΚΕ, Αγίου Αθανασίου 55, 14569, Άνοιξη (τηλέφωνο: 213 0457531).

Χρήσιμες Σημειώσεις
Οι επιστροφές αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο στην διεύθυνση που αναγράφεται στο Βήμα 3.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε άλλη διεύθυνση της Εταιρείας.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.



Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, επικοινωνήστε μαζί μας!
Είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 213 0457531, είτε μέσω e-mail στο info@ynot.gr.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το παραπάνω κείμενο αποτελεί ακριβές αντίγραφο της αντίστοιχης παραγράφου των όρων χρήσης της ιστοσελίδας μας.